🎬 VULNERABLE
We shared our new raison d’être with you a few weeks ago…
We are the 1st french company to explicitly put hashtag #Vulnerability at the heart of our raison d’être.
After sharing it with the advengers, we’ve been sharing it with our hashtag#Cyber and hashtag#Impact partners during an evening event in our Paris offices.
“𝐌𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐯𝐮𝐥𝐧𝐞𝐫𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐲 𝐚 𝐟𝐨𝐫𝐜𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐜𝐲𝐛𝐞𝐫, 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐥𝐚𝐧𝐞𝐭”.
Here’s a short video retrospective of the evening, we let you discover its contents.
Want to find out more? https://www.advens.fr/wp-content/uploads/2024/04/240422-advens-publication-avril.pdf
NOS DERNIÈRES ACTUALITÉS

05/05/2025
Les ambassadeurs de la campagne Vulnérable
Le nouveau monocoque de Thomas Ruyant, et le voilier de Sam Goodchild, porteront désormais un seul et même nom : VULNERABLE.

05/05/2025
Soirée de pré-lancement de la campagne #VULNERABLE
Mercredi dernier, nous avons réuni nos partenaires d’impact pour changer le regard que nous portons sur la vulnérabilité pour imaginer des
modèles de société adaptés aux défis d’aujourd’hui et demain !